Skolan idag:

Hahah kul att folk gillar ens fbstatus "Gilla och jag kommenterar din finaste profilbild" då dem bara har 1. - ;)


Idag började vi som vanligt men massvis av tråkiga lektioner, likaså avslutade dagen med det! (Haha)
Har inte gjort så mycket, dock har vi haft syslöjd/träslöjd!
Jag bara ääääälskaaar att vi har både och.
Och att vi har med andra klassen! För ååh jag hoppas vi splittras de nuvarande och blandas!
Jag är SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR less på vissa i min klass tro mig.

Känns som jag måste fixa lite nya bea-bilder hihi :)


Lite kul fråga faktiskt! Själv äter jag oftast fil med typ sånadär ris saker som finns på påse :-)

Kommentarer
Postat av: DessanFTW

SAFT OFC!

2012-04-03 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0